Slovenščina
PrijavaRegistracija

Pogoji poslovanja

Splošno

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se spogoji ne strinjate, Vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovanje trgovine na drobno po pošti ali po internetu BarbaraSmiljan s.p., pravice kupca in poslovni odnos med ponudnikom ter kupcem.

Splošni pogoji Barbara Smiljan s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonomo varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S trgovino na drobno po pošti ali po internetu Barbara Smiljan s.p. (v nadaljevanju »trgovina« ali »POLNA KAHLICA«) upravlja podjetje Barbara Smiljan s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v spletno prodajo POLNA KAHLICA obiskovalec pridobiuporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@polna-kahlica.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Načini plačila

  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
  • s plačilom ob prevzemu
  • s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Discover)
  • s Pay pal-om (dodatno se zaračuna 5% vrednosti plačila )
  • s Diners Club kartico
  • z obročnim plačilom do 24 obrokov z Diners Club kartico
  • s potrošniškim kreditom SUMMIT LEASING (do 24 obrokov)
  • s Točkami zvestobe (kako jih pridobite invnovčite si preberite v zavihku TOČKE ZVESTOBE)


Nakup z DINERS CLUB kartico je mogoč le za imetnike novih kartic! Ob nakupu na obroke z Diners Club kartico do 2 - 6 mesecev se dodatno zaračuna 2,1% vrednosti plačila. Ob nakupu na obroke do 7 - 12 mesecev se dodatno zaračuna 3,5% vrednosti plačila. Ob nakupu na obroke do 13 - 24 mesecev se dodatno zaračuna 3,5% vrednosti plačila (diners dodatno zaračuna za sklenitev kredita).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa (Na blagajno). V kolikor se kupec odloči nadaljevati nakupovanje po spletni strani ga preprosto nadaljuje. Ko se kupec odloči zaključiti svoj nakup gre v košarico (desno zgoraj na spletni strani) inz pritiskom na gumb BLAGAJNA sledi korakom ter nakoncu zaključi nakup in potrdi nakup z pritiskom na gumb POTRDI NAROČILO IN PLAČAJ. Pred potrditvijo naročila ima kupec na voljo v pogled kompletno naročilo z zneski zaplačilo in količino. V kolikor količina oz. izdelki niso pravilni jih lahko spremeni tako da ponovno pritisne v košarico (desno zgoraj na spletni strani) in pritisne na gumb KOŠARICA , kjer lahko spreminja količine izdelkov ali jih celo odstrani iz nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da jenaročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (24) ur od prejetega naročila po elektronski pošti. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

Opis korakov naročila:
1. Podrobnosti računa: Tukaj uporabni izbere svoj prosil z naslovom zadostavo oz. vnese drugega.
2. Način dostave: Tukaj uporabnik izbere dostavo na naslov oz. osebni prevzem.
3. Način plačila: Tukaj izbere uporabnik način plačila ki ga ponuja podjetje Barbara Smiljan s.p.
4. Potrdi naročilo: Tukaj kupec pregleda vsebino, ki jo naroča in je seznanjen z vsemi stroški za plačilo.
5. Potrebno je pritisniti na gumb POTRDI NAROČILO in s tem kupec zaključi nakup.

1. Naročilo SPREJETO Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo POTRJENO Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima nazalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročilain vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago ODPREMLJENO Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pregled Statusa oddanega naročila

V kolikor ste že opravili nakup in vas zanima kakšen je vaš status oz. če je naročilo potrjeno lahko to preverite tako, da pritisnete na MOJ PROFIL in ZGODOVINA NAROČIL. Nato se vam prikažejo vsa vaša naročila. S pritiskom na lupo se vam odpre vaše naročilo z zgodovino naročil oz. statusom naročila.

Opis statusa:

  • V obdelavi: Ko je naročilo v obdelavi pomeni da vaše naročilo še ni potrjeno oz. pregledano
  • Plačano: Vaše naročilo je bilo potrjeno. Prav tako prejmete informativno sporočilo na vaš e-naslov kot dokazilo o prejetju plačila iz vaše strani.
  • Poslano: Vaše naročilo je bilo odposlano na vaš naslov in bo v dostavi v naslednjih 2 delovnih dne od prejetja tega sporočila.
  • Končano: Vaše naročilo je bilo uspešno dostavljeno na vaš naslov. stem se vaše naročilo zaključi!
  • V Čakanju: V kolikor iz vaše strani ne prejmemo plačila (ki jih podjetje ponuja) vas na to opozorimo s omenjenim statusom.
  • Ukinjeno: V kolikor v določenem času ne pride do potrditve naročila iz vaše strani naše podjetje avtomasko naročilo ovrednoti kod ukinjeno kar pomeni da ni bilo opravljenega nakupa in izdelek ni bil odposlan!
  • Preklicano: V kolikor se ob že plačanem naročilu odločite, da odstopite od pogodbe se vaš status spremeni v omenjena. Prav tako vam po prejetju obrazca za vračilo vrnemo kupnino na naveden bančni račun.

Garancija

V podjetju vam nudimo 24 mesecev ob nakupu blagovne znamke INGLESINA, 4MOMS, BESAFE, iCANDY, UPPABABY, VALCOBAB, NIKIMOTION in 12 mesecev ob nakupu ostalih blagovnih znamk.

Vsi izdelki, ki jih trži podjetje Barbara Smiljan s.p. imajo garancijou voznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele. Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.

Prenehanje garancije

Podjetje Barbara Smiljan s.p. ne jamči za napake in okvare, ki bi nastale zaradi.

  • Neupoštevanja navodil za uporabo
  • Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka
  • Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom
  • Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi
  • Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom
  • Če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (maksimalne teže otroka in nakupljenega blaga )
  • Če so poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja ali poškodb blaga, plastike in okvirja
  • Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba
  • Če sta poškodovani ali odstranjeni oznaka preizkusa ECE ali serijska številka
  • Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji

Stanje zaloge oz. rok dobave

Rok dobave prične veljati od potrditve naročila. Za potrditev naročila se šteje prejetje plačila na naš račun (vsa možna plačila so navedena na začetku pogojev poslovanja / beri višje). Za vse dobavne roke veljajo le delovni dnevi. V obdob jih kot so božično-novoletni čas, velikonočni prazniki, poletni dopusti (julij, avgust) se lahko dobava podaljša za 2-3 delovne dni. V kolikor je navedeno plačilo ob prevzemu se potrditev naročila šteje od oddaje naročila.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot nakup za fizične osebe, kakor so enaki tudi pogoji poslovanja. Razlika je v tem, da se ob izbiriračuna izbere funkcija PODJETJE in se izpolnijo podatki. Za pravne osebe nevelja 14 dnevni odstop od pogodbe!

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe
 
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne dabi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči zdnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah,katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo napodlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik podostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj natrgu, na katera podjetje nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedenedodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ninamenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavihrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da boizpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine,ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


43.d člen
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:
- izpolnjevanja pogodbe ali
- sklenitve pogodbe, kadarje dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno nadom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznanis pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.

Obrazec za odstop od pogodbe o nakupu je na voljo TUKAJ.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Barbara Smiljan s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ


Stvarna napaka

Podjetje Barbara Smiljan s.p. nosi odgovornost za stvarne napake, ki nastanejo na blagu/izdelku v 2 letih od nakupa izdelka v skladu z odločbami ZVPot!

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

S pregledom vrnjenih artiklov kljub odprti embalaži zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije 'Vrnjeni artikli' in tudi navedeno naračunu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enakali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

Mnenja/komentarji/ocene uporabnikov


Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter ocene izdelkov, ki jih kupcina pišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik nebo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Nagradne igre

V kolikor poteka nagradna igra je organizator nagradne igre podjetje Barbara Smiljan s.p., udeleženec nagradne igre pa je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih igrah. Dobitnik nagrade je izbran s pomočjo naključne funkcije računalniškega izbora ali komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah izdelkov ali nagradnih akcijah)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonskoter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico znagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz kateregakoli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
 
Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme natej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila. V kolikor bo naročnik že plačal znesek blaga, bo ponudnik brez obveznosti do izpolnitve obrazca za vračilo vrnil celotno kupnino v istem ali naslednjem delovnem dnevu.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Navedeni splošni pogoji veljajo v trenutku oddaje spletnega naročila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preke-poštnega naslova info@polna-kahlica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsajkar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Avtorske pravice

Vsebine, objavljene v spletni trgovini polna-kahlica.si so avtorskodelo in so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite (v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah). Nosilec avtorskih pravic je podjetje Barbara Smiljan s.p. Slike uporabljene vspletni trgovini so simbolične.

Podjetje Barbara Smiljan s.p., ni odgovorno za občasno ne delovanjestrani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletnih straneh pametninakupi.si.

Podjetje Barbara Smiljan s.p. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev.

Slike

Opozarjamo vas, da lahko zaradi različnosti slike in dejanskega izdelka prihaja do odstopanj v kontrastu barve izdelka, ki pa je res zanemarljivo. Pravtako so slike lahko različno prikazane glede na nastavitve vaših monitorjev (barvni kontrast).